Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Επιτρέψτε μου να συστηθώ.

Όταν ήμουν μικρός, ήθελα να γίνω ‘μπασκετμπωλίστας’ – αγαπούσα να παίζω ‘μονό’ με τις ώρες, αλλά δεν τα πήγαινα καλά με τις προπονήσεις – και με τη δόση ταλέντου που διέθετα, η προπόνηση – η πολλή προπόνηση – επιβαλλόταν.

Λίγο μετά, σκέφτηκα ότι θα μου άρεσε πολύ να γίνω ηθοποιός – λάτρευα τον κινηματογράφο και την τηλεόραση και με γοήτευε πολύ η ιδέα του να μοιάσω στα ‘αστέρια’ της εποχής. Οι πρώτες απόπειρες, όμως, στις σχολικές παραστάσεις ήταν αρκούντως αποτρεπτικές. Όχι, δεν είχε γεννηθεί  ακόμη ο νέος Μινωτής.

Πάνω-κάτω όταν πήγα στο γυμνάσιο, ανακάλυψα πραγματικά τι ήθελα να γίνω – για ποιο επάγγελμα είχα γεννηθεί. Δημοσιογράφος! Κατάλαβα πόσο πολύ ήθελα ν’αλλάξω τον κόσμο με μοναδικό όπλο την 'πένα' μου – άντε και μια γραφομηχανή.

Καλά καταλάβατε…Ούτε δημοσιογράφος έγινα, αν και η αλήθεια είναι ότι εδώ έφτασα πιο κοντά. Σπούδασα σε ιδιωτική σχολή δημοσιογραφίας (κατ’εφημισμόν ‘κολλέγιο’)και εξάσκησα το ‘λειτούργημα’ για λίγο - αφιλοκερδώς, βέβαια (όχι από δική μου επιλογή).

Σήμερα, είμαι μικρομεσαίο στέλεχος πολυεθνικής εταιρίας, προσπαθώντας να κάνω καλά μια δουλειά που δεν ονειρεύτηκα ποτέ, αλλά που πληρώνει τους (πολλούς) λογαριασμούς.

Πλέον το παράπονό μου είναι ότι έχω λίγο ελεύθερο χρόνο και πολλά πράγματα που μ'αρέσει να κάνω, να διαβάζω, να παρακολουθώ. Γι’ αυτά θα γράφω εδώ, και όλοι εσείς εκεί έξω (ναι, καλά - ο αδελφός μου έστω) είστε ευπρόσδεκτοι να σχολιάζετε. Ας ξεκινήσουμε.    

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή... Η blogόσφαιρα περιμένει με κομμένη την ανάσα τα επόμενα σου posts.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ...Το ξέρω ότι ο κόσμος αδημονεί. Γι’αυτό και γω καθυστερώ, για να εντείνω την αγωνία τους...Marketing 101 :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή